Jegra Consultants biedt u ondersteuning en interim management bij tijdelijke werkzaamheden en speciale projecten. Binnen onze opdrachten werken wij als onderdeel van het managementteam en spelen een rol vanaf de planning, budgettering tot en met de implementatie van het verander- of verbetertraject. Wij sturen uw logistieke organisatie, planning of bedrijfsvoering operationeel aan.
Een objectief perspectief, opvangen van een tijdelijke piek of een onvervulde vacature, gebrek aan eigen expertise, vastlopende operaties, in al deze gevallen kan een interim manager het onderscheid maken. Hierbij hebben wij zowel aandacht voor de lopende zaken maar daar waar nodig ook zeker voor de koers op lange termijn.
Onze diensten richten zich op het ondersteunen en verbeteren van bedrijfsprocessen, zoals projectcontroles op financieel gebied, het doorlichten van de supply-chain, maar ook de inrichting van ERP systemen, financiële administratie en controlling, eigenlijk op elk gebied dat onderdeel is van een organisatie.
Eén aspect is echter in alle gevallen hetzelfde: samenwerking met uw medewerkers is essentieel voor een positief resultaat. Wij stoppen niet bij het advies, maar blijven begeleiden totdat de verandering is doorgevoerd en zijn vruchten afwerpt. Pas dan zijn wij tevreden.